Subject: Fler konstsamlingar
From: Quick Mona <[log in to unmask]>
Date:Tue, 29 Aug 2006 21:27:46 +0200

Min favorit är The Athenaeum, en sorts Projekt Runeberg med konst som är så gammal att den är fri upphovsrättsligt. Många av bilderna är högupplösta och kan skrivas ut - själv laminerar jag dem sedan till en egen "konstbokpärm".

Mona Quick
Länsbibliotek Östergötland

http://www.the-athenaeum.org/index.php