Gällande ambulerande Manga-utställning

Michael Kornemark <[log in to unmask]>

Thu, 15 Jun 2006 17:24:18 +0200

text/plain

Hej,

Jag drar mig till minnes att det tidigare under året sändes ut
information på Biblist om en ambulerande Manga-utställning.
Jag har några frågor angående denna uställning - bland annat så undrar
jag om den fortfarande "turnerar" runt i landet, samt om någon
idag ansluten till listan kan förmedla en kontakt till den/de som har
ansvaret för utställningen?

Tacksam för svar,

Mvh,

Michael Körnemark.

P.S. - för Guds skull, skicka eventuella svar på denna fråga till min
mailadress, och EJ till själva listan. För allas trevnad...