SV: Re: [BIBLIST] ang bibliotekskort men frå n en annan synvinkel

Kristina Nilsson <[log in to unmask]>

Sun, 11 Jun 2006 22:22:10 +0200

text/plain

...vilket de inte är idag. Min legitimation är
åtminstone streckkodslös. Jag tycker å andra sidan om
att "samla" på just lånekort, även om jag i övrigt
tycker att plånboken har alldeles för många kort av
olika slag. :)

/Kristina Nilsson, Borås.