Subject: SV: [BIBLIST] tanklöst o taktlöst Peter!
From: Svensson Peter <[log in to unmask]>
Date:Tue, 28 Feb 2006 13:58:18 +0100

Tänk om Per la ut sin "miss" för att skrämma oss ur småborgerlig försiktighet??? Han har ju inte förlorat något på sitt inlägg. Vad finns det egenligen att förlora?

Jag har efter mitt inlägg fått kommentarer från folk som tyckte att jag gjorde något bra och modigt och som blev glada och varma över den lycka som Per gav uttryck för. Trots att det kanske inte var hans avsikt.
/Peter Svensson