Subject: Läspläd/Läsponcho/Läscape
From: Per Thyberg <[log in to unmask]>
Date:Thu, 31 Mar 2005 16:38:50 +0200

Jag såg reklam för ett sådant "plagg" någon gång i höstas. Har glömt var. Marknadsföringsidén var att man skulle kunna förlänga "sitta-ute-och-läsa-säsongen" med hjälp av ett dylikt plagg. Finns det någon i biblistkollektivet, som kan hjälpa mig att komma fram till var jag kan köpa en sådan.

Med vänliga hälsningar

Per Thyberg
Sveriges Radio Förvaltnings AB
Biblioteket, RH-N1C