Subject: Sv: [BIBLIST] Högläsning på äldre boenden
From: Margareta Norberg <[log in to unmask]>
Date:Sat, 3 Jul 2004 11:48:18 +0200

Hej Elin!
För ett antal år sedan gjordes det en lista med förslag på böcker för högläsning på äldreboenden. Vi var många i landet som hjälpte till med förslag. Jag minns i skrivande stund inte namnet på den kollega som samlade in förslagen och gjorde listan.
Själv är jag på semester nu och hela juli. Kanske någon annan kan skicka listan, helst per fil till alla. Vi kanske också kan hjälpas åt att uppdatera den?
Sommarhälsningar
Margareta

Hej alla kollegor!

Jag blir ofta ombedd att tipsa om bra böcker som lämpar sig för högläsning
på äldreboenden. Finns det någon smart kollega ute i landet som kan hjälpa
mig?

Hälsningar
Elin Nord
Högsbo bibliotek