Subject: Re: Daisyskivor
From: Mona Abrahamsson <[log in to unmask]>
Date:Wed, 23 Jun 2004 16:12:42 +0200

Vi har börjat använda en apparat som heter Brother P-touch 1250 (en sorts
dymoapparat). Man kan välja stor text och får då mycket tydlig märkning på
ryggarna. En del av våra låntagare har uttryckt uppskattning över dessa
remsor. De verkar sitta bra också. Kan vara ett bra alternativ i de fall
ryggremsorna fallit av och försvunnit.
Hälsningar
Mona Abrahamsson
Jämtlands läns bibliotek