Subject: Fråga biblioteket?
From: Nilsson Kristina <[log in to unmask]>
Date:Wed, 16 Jun 2004 11:29:53 +0200

Hej BIBLIST!
Jag är nyfiken om det är fler än jag som får en mängd
mail från listan Fråga biblioteket? Vad jag vet är jag
inte med i den listan, och jag är nyfiken på hur det
kan komma sig att det blir så.

Att överösas av listmail som egentligen skulle till en
privatperson är en sak, att få listmail från "fel
lista" är ju någonting helt annat.. :)

/Kristina i Borås.

Höstrusk och grå moln - köp en resa till solen på Yahoo! Resor på adressen http://se.docs.yahoo.com/travel/index.html