Subject: Re: Libris nya look
From: Kristin Olofsson <[log in to unmask]>
Date:Fri, 11 Jun 2004 16:00:21 +0200

Det är säkert många som undrar över samma sak som Miriam. Svaret är helt
enkelt att tekniken inte tillåter trunkering på ett tecken, annars
skulle vi förstås gärna införa den möjligheten. För ett lite mer
utförligt inlägg hänvisar vi till Forum webbsök
(http://forum.libris.kb.se) - en diskussionsplats för frågor och
synpunkter för just LIBRIS webbsök).

Precis som Miriam skriver hör kanske den här typen av specifika LIBRIS
webbsöks-frågor mer hemma på Forum webbsök.
Fortsätt gärna debatten där!

Vänliga hälsningar
Kristin Olofsson
Projektledare, LIBRIS webbsök