Subject: SV: [BIBLIST] tråg
From: Mats Nordström <[log in to unmask]>
Date:Fri, 11 Jun 2004 10:47:17 +0100

Ja allt för många bibliotek förvarar fortfarande sina vuxenserier i knähöjd
och gärna undangömda i någon hörna...

Här i Malmö använder vi oss av Eurobibs "Store Claus" på
vuxen-serieavdelningen. Det fungerar väldigt bra.

Hälsar
Mats Nordström
Ansvarig för tecknade serier för vuxna
Malmö stadsbibliotek