Subject: Sv: [BIBLIST] tråg
From: Anna-Birgitta Eriksson <[log in to unmask]>
Date:Fri, 11 Jun 2004 09:29:10 +0200

Visst finns det bilderbokstråg över knähöjd. Eurobib har t ex Store Claus.
Anna Birgitta Eriksson

Hej!

Har något bibliotek ett "tråg" för serieböcker till salu? Det finns att köpa för bilderböcker, felet med dem är att de bara når till knäna på våra gymnasieelever. Eller om det finns nya att köpa, men jag tror jag har kollat överallt.

Tips och erbjudanden tas tacksamt emot!

Anna Klein

Agnebergs bibliotek

Uddevalla Gymnasieskola

451 81 Uddevalla

0522-696879

[log in to unmask] <mailto:[log in to unmask]>