Subject: Re: Tidskriftsenkät
From: Kristina Andersson Bib <[log in to unmask]>
Date:Thu, 10 Jun 2004 09:24:07 +0200

Umeå stadsbibliotek har gjort en enkäundersökning  om hur våra låntagare
läser tidskrifter på stadsbiblioteket. Rapporten  hittar man på vår hemsida
www.bibliotek.umea.se Åtgärdsförslaget har reviderats efter att vi haft
diskussioner på de olika enheterna.
Vi har även gjort en enkätundersökning i tidningshallen. Även den
rapporten finns på hemsidan.

Just nu håller två av våra filialer på med en egen tidskriftsundersökning.

Hör gärna av er direkt till mig om ni vill veta mer. Och jag tar mycket
gärna emot resultat från liknande undersökningar.
Kristina Andersson

Umeå stadsbibliotek
Faktaenheten
901 78 Umeå