Subject: Re: [BIBLIST] RSS för ämnesportaler
From: Bjorn Hagstrom <[log in to unmask]>
Date:Tue, 1 Jun 2004 21:45:07 +0200

At 20:11 2004-02-20, you wrote:
>Till diskussionen om ämnesportaler kan nu läggas användningen av
>moderna webbverktyg som bloggar, wiki och RSS.

Ämnet har ju varit upp några gånger nu och Inetmedia har kört hårt med rss
senaste tiden så jag tänkte passa på att nämna att dagensbok.com nu har
fyra feeds.

http://dagensbok.com/rss/

Jag låter nedanstående stå kvar om någon vill läsa på lite igen. Finns det
inga biblioteksrelaterade siten med rss som efterfrågas nedan?

Fler svenska feeds finns annars genom:
http://feeds.se/

/Björn

Bjorn Hagstrom