Subject: Re: Svenska ISBN-registret sökbart
From: Lars Aronsson <[log in to unmask]>
Date:Sat, 5 Jun 2004 14:13:06 +0200

Anna Hultén wrote:
> Jag skulle vilja meddela att det svenska ISBN-registret nu finns sökbart
> via ISBN-centralens hemsida se www.kb.se/isbn/sok/

Som rubrik på sidan står ISBN ISMN URN.  Är det idag någon som
använder URN?  Hur kan jag söka fram vilka URN-användare som finns?
Hur många nummer har delats ut under respektive år, dvs NBN:se-2002,
NBN:se-2003, NBN:se-2004?  Går det att ladda ner hela databasen över
samtliga tilldelade svenska URN?

--
  Lars Aronsson ([log in to unmask])
  Aronsson Datateknik - http://aronsson.se/