Subject: Re: [BIBLIST] Re: [BIBLIST] Jag söker Samue l E. Brings arvingar i copyright ärende
From: Skriptoriet Antiquarian Books - Niclas S Wallin <[log in to unmask]>
Date:Tue, 1 Jun 2004 10:04:59 +0200

Tack! Jag har fått hjälp redan av 2 stycken Bringar och har nu hittat
rätt person.

Mvh,

Niclas Wallin

--
SKRIPTORIET

Visits (by appointment only): Alströmerg. 6.

Phone: +46 8 673 27 37 Fax: +46 8 34 14 19

Web: http://www.skriptoriet.se
Email: [log in to unmask]

Uncommon & Rare Books.

We are always interested to buy books about
Rome printed 1600-1830.