Ang: [BIBLIST]Ständigt detta nät, kur ser hösten 2004

Lisbeth Byström <[log in to unmask]>

Tue, 8 Jun 2004 16:39:30 +0200

text/plain

Hej Gertrud!

Vi pratades vid tidigare i år och jag anmälde då mej själv och 1 kollega till Metadata Makes the World go Around. Vi pratade då också om att vi skulle nyanställa 2 personer som skulle vara med, och nu har vi namnen:
Marcus Westlind och Karl Tännérus

Kan Du ta anmälan på detta sätt eller vill Du att jag skall anmäla dem via webformuläret?

Vänligen
Lisbeth Byström
TPB