Re: [Fwd: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] Libris nya look]

Kristin Olofsson <[log in to unmask]>

Thu, 10 Jun 2004 11:51:30 +0200

text/plain

Länken "fel i posten?" där man kan anmäla eventuella felaktigheter
kommer att läggas tillbaka inom ett par dagar. Olyckligtvis försvann
länken i lanseringsyran.
Under tiden kan ni anmäla felaktigheter i posten till [log in to unmask]
Övriga frågor ska ställas till LIBRIS-avdelningen. En direktlänk för
e-post till LIBRIS kundservice finns i sidfoten ([log in to unmask]).
Övrig kontaktinformation kan man få via länken "kontakt" i sidhuvudet
som följer med på alla webbsidor.

Ni är alltid välkomna att kontakta oss med synpunkter och frågor.

Vänliga hälsningar
LIBRIS-avdelningen
Kristin Olofsson

Kristin Olofsson