Subject: SV: [BIBLIST] Två nya webbplatser om sk olbibliotek
From: Hjorton Ulla <[log in to unmask]>
Date:Thu, 19 Feb 2004 10:13:29 +0100

Hej Kia, bra att se ditt namn på listan. Jag har nämligen åtagit mig att
försöka hitta ngt sätt att debitera skolorna för folkbibliotekens
skolbiblioteksservice i Uppsala.  Ett sätt som upplevs som rättvist - dvs
samma tariff för alla skolor om man får likartad service. Tänker mig två
eller tre olika servicenivåer. En för integrerade bibliotek, en för skolor
som vill ha service med depositioner och läsprojekt, men som har egna
bibliotek, en för skolor som får service via bokbussarna. Vet du några som
har utarbetat ngt liknande system????? Ulla Hjorton,