Subject: Videoutlån
From: Ragnar Eng <[log in to unmask]>
Date:Wed, 11 Feb 2004 13:22:43 +0100

Jag har en del av min bibliotekarietjänst på en folkhögskola, och
undrar vad som gäller för videoutlån på skolor, om det skulle bli
aktuellt. Är det någon som har erfarenhet av detta och vet vad lagen
säger?

Mvh

Ragnar Eng, vikarierande filialföreståndare Vedum

tel: 0512-403 00
mobil: 0738-176877
e-post: [log in to unmask]