Subject: SV: [BIBLIST] Projekt om pocketböcker?
From: Hjorton Ulla <[log in to unmask]>
Date:Fri, 6 Feb 2004 10:25:56 +0100

Hej Anna, intressant ämne. Jag har funderat mycket på om man ska satsa mer
på pocket. Problemet tycker jag är att många upplever böckerna som alltför
småstilta och att sidlayouten ofta är för kompakt. Därför tror jag att det
är svårt att locka icke-läsare med pocketböcker. Däremot kan man gärna köpa
pocket som "andraex", då gör det inget att de inte håller. Men det är bara
en obekräftad hypotes. Ska bli intressant att höra vad du kommer fram till!
Mvh Ulla Hjorton Gottsunda tel 7276051