Subject: Teknik och barn
From: John Carlsson <[log in to unmask]>
Date:Mon, 9 Feb 2004 09:46:20 +0100

Jag har en elev som skall göra ett projektarbete om teknikundervisning för
barn. Eleven går sista året på teknikprogrammet. Jag har letat lite men
har lite svårt att hitta bra material varför jag vänder mig till denna
lista. Eleven är alltså INTE intresserad om böcker om teknik som riktar
sig till barn (Så funkar det och liknande) utan i första hand böcker som
tar upp hur man lär ut teknik till barn i grundskolan.
Tack på förhand!
Med vänlig hälsning
/John Carlsson
Bergslagsskolans bibliotek, Karlskoga