Subject: SV: [BIBLIST] Söker efter en bild
From: "Nygren, Åke" <[log in to unmask]>
Date:Thu, 5 Feb 2004 09:18:53 +0100

Hej,

Efter att ha sökt på "bombed library" i Google Image Search
http://images.google.com/images?q=bombed+library&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=sv
hittade jag följande: http://www.scn.org/commnet/Presentations/vcn-slides/vcn-title-page.html

Kanske inte exakt den bilden du sökte, men den föreställer i alla fall ett utbombat  bibliotek och en gentleman.

Mvh

Åke Nygren
Fråga biblioteket
www.fragabiblioteket.se