Subject: SV: [BIBLIST] Efterlysning SOU
From: Sara Larsson <[log in to unmask]>
Date:Tue, 24 Feb 2004 16:16:24 +0100

Jag undrar lite om erfarenhetarna av bokbussdatorer i landet. På Ljungby
kommunbibliotek har det varit problem med bokbusservern i snart två år. Vi
har en så kallad industridator. Nu ska vi eventuellt byta ut den och jag
vill gärna veta så mycket som möjligt om saken innan vi bestämmer oss för
vad vi ska göra.
Om någon annan har erfarenhet av en sådan industridator, eller av något
alternativ som fungerar bra, får ni gärna kontakta mig! Då skulle jag bli
tacksam. Jag är nyfiken på systemkraschar, speglingar, om ni stänger ner
datorn i vänteläge mellan hållplatserna, och allt annat som har med saken
att göra.
Med vänliga hälsningar,
Sara Larsson
IT-bibliotekarie