Subject: Ang: [BIBLIST] SV: Re: [BIBLIST] Bibblan ellerbibban?
From: Monica Nilsson <[log in to unmask]>
Date:Mon, 26 Jan 2004 16:00:53 +0100

Förlåt!!!!
Det som aldrig får hända - hände.
För snabb tangenttryckning utan att kolla adressaten.

Mina lyckönsningar i mitt mail utskickad för några minuter sedan skulle
gått till nedanstående person som berättat om sitt webbprojekt på
BIBLISTAN (Se nedan)

Ber verkligen om ursäkt!
/MVH
Monica

<Välkomna att gå in och titta på vår nystartade Barnwebb som vi har
skapat
inom ramen för vårt läsprojekt i Filipstad, Värmland!

Adressen är: http://www.filipstad.se/kultur/barn/index.htm

MVH Sandra Eriksson,
projektledare Harry Potter o Co>

Monica Nilsson
Ordförande Svensk Biblioteksförenings specialgrupp för skolbibliotek
Björnekullaskolans bibliotek
Box 193
S-265 22 ÅSTORP
Sweden