Subject: Sv: [BIBLIST] Fulltecknat 5 mars Ljus framtid förbibliotekskatalogerna på nätet ?
From: Harriet Aagaard <[log in to unmask]>
Date:Fri, 23 Jan 2004 13:05:41 +0100

Hej,

Väldigt roligt att många är intresserade. Jag borde ha varit snabbare med att anmäla mig med trodde inte att det var så bråttom. Som medlem i katalogiseringskommittén tycker jag att jag borde vara där. Om det finns någon möjlighet att var med vore jag mycket tacksam.

Med vänlig hälsning
Harriet Aagaard

Nu måste vi tyvärr säga stopp till seminariet Ljus framtid för
bibliotekskatalogerna på nätet?, KB den 5 mars.
Vi är glada att så många har visat intresse men tyvärr rymmer inte KB:s
hörsal fler personer.

Pia Leth

Harriet Aagaard
Katalog- och systemansvarig