Subject: SV: [BIBLIST] Skylt för mobiltel efonförbud sökes
From: Pia-Kristina Svenhard <[log in to unmask]>
Date:Thu, 15 Jan 2004 11:10:29 +0100

Jag såg häromdagen en skylt i den grekisk-ortodoxa kyrkan här i Stockholm, där man ser en mobiltelefon som är överstruken med ett rött snedstreck, och texten säger: Med tack för vänligheten el dyl. Det tyckte jag var bra. Det satt på dörren till de inre ingångsdörrarna i kyrkan.
Pia-Kristina Svenhard