Subject: SV: [BIBLIST] Martin Luther King
From: Mikael Johansson <[log in to unmask]>
Date:Mon, 12 Jan 2004 15:20:27 +0100

Jag tipsade nyligen om en länk till MLK:s I have a dream-tal (OBS! Have!! inte had). Detta visade sig bara vara ett kort utdrag ur talet! Så pröva denna webbadress istället, här finns talet som nedladdningsbar mp3-fil på 4,6 MB.

http://teacherlink.ed.usu.edu/tlresources/reference/ihaveadream.html

/ hej från Mikael Johansson i Arvika