Subject: Re: Marknadsföring
From: Zuzana Helinsky <[log in to unmask]>
Date:Wed, 17 Sep 2003 14:56:44 +0200

Tack Höörs bibliotek !

Det är alltid glädjande med nöjda kunder.

För intresserade finns mer information på
http://www.zuzh.com
eller pdf direkt http://www.zuzh.com/zh_marknadsf_0309_print.pdf

Vänliga hälsningar
Zuzana Helinsky
zh Consulting
mailto:[log in to unmask]
telefon 046-37 30 22

>Angånede Konferensserien om marknadsföring.
>
>Vi på Höörs bibliotek har haft en alldeles utmärkt kurs i
>marknadsföring med Zuzana Helinsky från Lund.
>Vi gick Hela personalen och jag anser att det är nödvändigt att all personal
>går en sådan kurs då alla är delaktiga i marknadsföringen alltid.
>Marknadsföring skall genomsyra all daglig verksamhet på ett
>bibliotek och det var just detta vi fick lära oss.
>
>Marianne Törnblad-Anderberg
>
>Bibliotekschef, Höörs bibliotek

Zuzana Helinsky, mailto:[log in to unmask]
Phone: +46 46 373022, mobile: +46 70 888 1103
Fax: +46 46 389021   http://www.zuzh.com
Address: Zuzana Helinsky, Dosvagen 96, SE-222 56 Lund, SWEDEN