Subject: Renaissance Library Calendar 2004 - välkomnar Riksdagsbi blioteket
From: Gunnel Stjernvall <[log in to unmask]>
Date:Fri, 26 Sep 2003 11:38:42 +0200

Kära Kollegor,

Precis i dagarna kommer vår vackra Renaissance Library Calendar
från tryckeriet.
Redan säger många att det är vårt bästa år hittills.
Vi har ett Stockholmsbibliotek med för april 2004.
Likväl vill vi ha ytterligare bibliotek nominerade för 2005.

http://www.renaissancelibrary.com/index.htm

Som extra service till mina svenska kollegor har jag satt upp
svenska butiker i Svenska Kronor för samtliga våra produkter.
Du kan ta dig en titt via länken ovan, eller gå direkt efter
länkarna nedan till de svenska butiks-sidorna.

Kalendrar: http://www.renaissancelibrary.com/sweden_calendar.htm

Kort: http://www.renaissancelibrary.com/sweden_card.htm

Bildtryck: http://www.renaissancelibrary.com/sweden_print.htm

Affischer: http://www.renaissancelibrary.com/sweden_poster.htm

Väl mött, och ha en underbar hösthelg!

Gunnel Stjernvall
ISIM
Information Strategy & Information Management
Torsvägen 7b
192 67  Sollentuna

tel: 08-754 15 55
tel/fax: 08-754 13 33