Subject: Ang: [BIBLIST] lämplig bok om incest ?
From: Jenny Nilsson <[log in to unmask]>
Date:Fri, 19 Sep 2003 10:55:18 +0200

Fler förslag:

Howard, E Lillyn
Irwin, H Älskade Abby
Osland, E Ingen får veta
Pohl, Peter Men jag glömmer dig inte

Med vänliga hälsningar
Jenny Nilsson
TPB

>>> [log in to unmask] 2003-09-18 12:29 >>>

Hej,
behöver hjälp med att ta fram böcker som behandlar ämnet incest (alt. våldtäkt). Gäller en person som känner att hon är ensam i världen om att ha upplevt det - därför tänker jag mig skönlitterära böcker. Ungdomsböcker? Vilka titlar rekommenderar ni?
tack på förhand,
Kristina Jagell, Rosersbergs bibliotek

The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE*