SV: [BIBLIST] Bibliotek läggs ner och ersät ts?

Isak Lindblom <[log in to unmask]>

Isak Lindblom <[log in to unmask]>

Wed, 17 Sep 2003 16:26:31 +0200

text/plain

Jag tycker vi främst ska se till så att inga f.d. kommunala bibliotek ska behövas drivas av ideella föreningar, samhällssammanslutningar, bygderöresler eller andra.
Isak Lindblom