Fysikbok på turkiska för högstadiet sökes

Hannah Zackrisson <[log in to unmask]>

Thu, 25 Sep 2003 13:21:49 +0200

text/plain

Jag undrar om någon kan hjälpa mig med ett delikat
problem: jag undrar om det finns något läromedel i
fysik för högstadieelever på turkiska?

(Läromedlet skall alltså motsvara svensk undervisning
i detta ämne och vara författat på turkiska.)

Mycket tacksam för hjälp!

Vänliga hälsningar
Hannah Zackrisson

Höstrusk och grå moln - köp en resa till solen på Yahoo! Resor på adressen http://se.docs.yahoo.com/travel/index.html