Subject: Re: livets slutskede/skönlitteratur
From: Inger Ulfstedt-Fjellsson <[log in to unmask]>
Date:Wed, 22 Jan 2003 17:23:47 +0100

Du kan ha god hjälp av en referensbok som heter
Människan i sjukdom och kris: ett kommenterat urval romaner, dikter och
faktaböcker av Lena Jönsson och Barbro Selander.
Utg. Bibliotekstjänst. 1998

Där finner du mängder av den typ av boktips du efterlyser.
Mvh
Inger UF - Göteborg

>From: "Anderberg, Sabina" <[log in to unmask]>
>To: [log in to unmask]
>Subject: livets slutskede/skönlitteratur
>Date: Wed, 22 Jan 2003 14:17:32 +0100
>
>Hej!
>
>Vore mycket tacksam för tips på vuxenskönlitteratur/självbiografier som
>handlar om  döden,  livets slutskede eller möta döden .
>
>Det går bra att skicka tipsen direkt till mig.
>
>Tackar på förhand!
>

>//Sabina
>

>Sabina Anderberg
>Bibliotekarie
>Röda Korsets Högskola
> [...]

Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*.
http://join.msn.com/?page=features/featuredemail