Subject: SV: Konferens: Från ljudböcker till mul timedia
From: Strömblad Barbro <[log in to unmask]>
Date:Fri, 17 Jan 2003 11:55:11 +0100

Hej Karen
Tack för mail. Gissar dock att det inte var menat till mig.
Trevligt ändå att höra från dig. Hoppas allt är väl med er!
Jag har det bra och trivs med mina nya uppgifter. Har just plockat
baltiskt i översättning för att skylta. Det är ju inte så mycket som finns i
översättning.
Ska ner till informationen i eftermiddag. I kväll har vi öppet till 22.00
museet till
03.00. Kulturnatten.
Ha det bra!
Kram/Barbro