Subject: SV: litteratur för barn om cancer
From: Nilbratt Elvy <[log in to unmask]>
Date:Tue, 7 Jan 2003 10:32:54 +0100

I Jönköpings katalog finns de här litteraturtipsen:

uHc             Pohl, Peter             Jag är kvar hos er
2000
uHc             Larsson, Håkan, 1946    Tro på mej : ungdomsbok
2002
uHce            Gaarder, Jostein        I en gåtfull spegel
1994
uHce            Lorentzen, Karin        Min vän Zorba
1993
uHce            Peters, Karin           Var tredje människa
2001