Subject: Bibliotekarier i Sthlm II
From: [log in to unmask]
Date:Thu, 30 Jan 2003 13:21:24 +0100

Hej,
Jag vill tacka alla er som ville vara med på en undersökning för min C-uppsats!

Så många har faktiskt besvarat min förfrågan att jag tvingats välja bort många som ville vara med, trots att det går mig lite emot. Hade jag vetat att så många ville vara med, så hade jag utökat kontroll- och försöksgrupperna, men det är omöjligt så här i efterhand då jag redan utfört en del av undersökningen.

Jag har skickat ut enkäten till de första som svarade min efterfrågan och hoppas att ni som inte får något utskick kan förlåta mig för detta.

Tack för ert engagemang och goda vilja!

Vänliga hälsningar,
Mats Westlund

WebMail från Tele2 http://www.tele2.se