Subject: SV: Namninsamlingslistor - sammanfattning av svaren
From: Hjorton Ulla <[log in to unmask]>
Date:Thu, 30 Jan 2003 10:24:52 +0100

Hej, Hos oss har vi en anslagstavla för allmänheten som vi  håller ren från
rasism och främlingsfientlighet - alltså kränkningar av mänskliga
rättigheter - där får namninsamlingslistor hänga i stort alla ämnen.
Tillåter man både djurrättsaktivister och moderater så blir ju summan så att
säga neutral. Vi ska väl inte vara neutrala i varje enskild detalj. mvh Ulla
Hjorton Gottsundabiblioteket Uppsala