Subject: Re: Ang: Namninsamlingslistor - sammanfattning av svaren
From: Uno Nilsson <[log in to unmask]>
Date:Thu, 30 Jan 2003 14:15:21 +0100

Jag stöder helt Gunlögs uppfattning. Öppenhet, debatt, en mångfald av åsikter och uttryck, är inte det bibliotekets, och demokratins, själ? Försiktighet, tystnad, inte ta ställning, inte utmana, inte märkas eller synas, är inte det att också döda den själen och därmed biblioteket?
Uno Nilsson
Lb. Halland