Subject: Ang: Bibliotekarier i Stockholm
From: Agneta Ehnmark <[log in to unmask]>
Date:Tue, 28 Jan 2003 11:38:19 +0100

Jag håller på med ett generationsväxlingsprojekt inom SSB och tycker ditt arbete verkar vara intressant. Du skriver inte att du söker bibliotekarier i en viss ålder men jag kan ju nämna att vi här inom SSB har ett nätverk för nyanställda bibliotekarier, en grupp på 10-15 personer. Om du vill veta mer kan du ringa mig på 508 31 088.
Hälsningar Agneta E

Hej,
Jag skriver min C-uppsats i psykologi på Stockholms Universitet och söker med ljus och lykta efter bibliotekarier i Stockholmsområdet som vill svara på en enkätundersökning om sambanden mellan personlighet och yrkesval.

Enkäten tar ungefär en halvtimme att besvara, kräver lite eftertanke och har återgivits till mig som roligt och stimulerande. Undersökningen går ut på att empiriskt testa en typteori som används inom yrkesvägledning, för att se om ett redan gjort yrkesval i efterhand kan hänvisas till personliga karaktärsdrag och intressen. Informationen kommer att behandlas strikt konfidentiellt och de statistiska resultaten kommer att redovisas i en vetenskaplig uppsats.

I det fall du tycker att det skulle vara intressant så svarar du så snart som möjligt med en (fysisk) adress, till vilken jag kan skicka enkäten samt den information du behöver för att fylla i den.

Väl mött,
Mats Westlund
08-6677809

WebMail från Tele2 http://www.tele2.se