Subject: SV: varning för "luftfakturor" och anno nsskojare
From: Petri Martin <[log in to unmask]>
Date:Fri, 24 Jan 2003 15:10:49 +0100

Hej,

Bibliotekstjänst vill förtydliga ett par saker angående Gunnars inlägg
nedan - vi är nämligen inte inblandade mer än att det är till våra
tjänster som uppkopplingen har gällt. Det är därför Boksök och
ArtikelSök står med på fakturan. Bibliotekstjänst har dock inte haft
något att göra med abonnemang på datakommunikation.

TietoEnator har köpt en del av de företag som tidigare stod för
datakommunikationstjäster, och det är förmodligen därför som fakturorna
kommer därifrån.

Vi överlåter dessutom inte fakturor till andra företag.

Hälsningar

Martin Petri, BTJ-gruppen