En liten bön till dem som vill tala med mig direkt

Ulla Martins <[log in to unmask]>

Thu, 28 Mar 2002 16:57:36 +0100

text/plain

Om någon skriver till mig direkt - om problem med att ta sig in i eller ut
ur Biblist, om att få in meddelanden, eller vad det nu kan vara -, så
skulle jag vara tacksam om vederbörande också anger ett telefonnummer. Ofta
är det lättare att få rätsida på ett problem med hjälp av interaktiv
realtidskommunikation (= samtal), för då slipper man vänta på svar på
eventuella följdfrågor.

Med vänliga hälsningar

Ulla Martins

Chalmers Tekniska Högskola Chalmers University of Technology
Biblioteket / Kundtjänst Library / Customer Service

412 96 Göteborg SE-412 96 GOTHENBURG
                                Sweden

tel.:031-772 37 62 tel.:+46 31 772 37 62
fax: 031-18 35 44 fax: +46 31 18 35 44