Subject: Jobb.
From: Lotta Borgström <[log in to unmask]>
Date:Mon, 17 Dec 2001 00:41:17 +0200

Hej.

Jag är en snart utexaminerad Bivilstudent på 35 år som söker arbete.
Jag har inom bibliotekariebanan arbetat i ca ett halvår på Malmö
stadsbibliotek (slutade på grund av att jag kom in på Bivil),
sommararbete på Malmö högskola samt sommarjobb på Skanörs bibliotek.

Annan utbildning och arbete rör ex. Litteraturvetenskap 80p,
Genusvetenskap 40p och Kulturvetenskap 20p och arbete i bokhandel i
Stockholm. Jag har även utbildning inom handel och kontor samt
arbetat för Nordbanken, smärre utbildning inom vård med
arbetserfarenhet inom vårdyrket.