Subject: Ang: Re: fotboll
From: Margareta Eriksson <[log in to unmask]>
Date:Tue, 11 Dec 2001 14:19:46 +0100

Jag tycker att det snarare verkar som att målet gjordes i den 77:e minuten. Det
är inte så vanligt med så höga nummer på tröjorna.

Vänliga hälsningar från

Margareta Eriksson
Bibliotekarie
Älvsbyns gymnasium
942 85 Älvsbyn
Besöksadress: Medborgargatan 4
Tfn: 0929-17314
Fax: 0929-17304

|--------+----------------------->
|        |          Hans Pålsson |
|        |          <hans.palsson|
|        |                       |
|        |          2001-12-11   |
|        |          14:08        |
|        |          Sänd svar    |
|        |          till BIBLIST |
|        |          - Topics in  |
|        |          Nordic       |
|        |          research     |
|        |          library user |
|        |          services     |
|        |                       |
|--------+----------------------->
  >----------------------------------------------------|
  |                                                    |
  |       Till:   [log in to unmask]              |
  |       Kopia:  (Blank: Margaretha                   |
  |       Eriksson/alvsbyn/se)                         |
  |       Ärende:      Re: fotboll                     |
  >----------------------------------------------------|

Den lilla info jag kan finna leder mig att tro att hans tröjnummer var 77,
enligt denna site:

http://www.blue65.freeserve.co.uk/worldcup/main.html

Här uppges nämligen, bla. från VM-74, resultaten från alla matcherna med
uppgift om målgörande person. Sparwasser gjorde 1-0 till DDR mot Västtyskland:

DDR - West Germany 1-0 (0-0)
77. Jürgen Sparwasser 1-0

MVH.

Hans Pålsson