Subject: Sound of protest, sound of love
From: Marie =?iso-8859-1?Q?Källberg?= <[log in to unmask]>
Date:Thu, 20 Dec 2001 15:13:37 +0100

Finns det något bibliotek i Sverige som har kvar en kurs som heter Sound of
Protest, sound of love och som det går att låna. Jag har redan boken, men
undrar om det i någon gömma finns kvar rullbanden till kursen. Jag har hört
med Sveriges Radio och Statens ljud- och bildarkiv och de har de ej kvar.

God jul och Gott nytt år

Marie

Marie Källberg
Fackbiblioteket