Subject: RE: bibl.lagen på engelska?
From: Schmidt Anders <[log in to unmask]>
Date:Thu, 20 Dec 2001 09:52:16 +0100

Enligt den utmärkta publikationen "Svenska författningar i översättning till
främmande språk", senaste nionde reviderade utgåvan;  DS 2001:7 s. 39..
finns det en översättning till engelska från 1997 gjord på
Kulturdepartementet. Denna publikation kan enligt skriftens förord sannolikt
lånas från Statsrådsberedningen bibliotek.
MVH
Anders Schmidt
UB Helgonabacken
Lund