Ang: Re: fotboll

Margareta Eriksson <[log in to unmask]>

Tue, 11 Dec 2001 14:19:46 +0100

text/plain

Jag tycker att det snarare verkar som att målet gjordes i den 77:e minuten. Det
är inte så vanligt med så höga nummer på tröjorna.

Vänliga hälsningar från

Margareta Eriksson
Bibliotekarie
Älvsbyns gymnasium
942 85 Älvsbyn
Besöksadress: Medborgargatan 4
Tfn: 0929-17314
Fax: 0929-17304

|--------+----------------------->
| | Hans Pålsson |
| | <hans.palsson|
| | |
| | 2001-12-11 |
| | 14:08 |
| | Sänd svar |
| | till BIBLIST |
| | - Topics in |
| | Nordic |
| | research |
| | library user |
| | services |
| | |
|--------+----------------------->
  >----------------------------------------------------|
  | |
  | Till: [log in to unmask] |
  | Kopia: (Blank: Margaretha |
  | Eriksson/alvsbyn/se) |
  | Ärende: Re: fotboll |
  >----------------------------------------------------|

Den lilla info jag kan finna leder mig att tro att hans tröjnummer var 77,
enligt denna site:

http://www.blue65.freeserve.co.uk/worldcup/main.html

Här uppges nämligen, bla. från VM-74, resultaten från alla matcherna med
uppgift om målgörande person. Sparwasser gjorde 1-0 till DDR mot Västtyskland:

DDR - West Germany 1-0 (0-0)
77. Jürgen Sparwasser 1-0

MVH.

Hans Pålsson