Subject: RE: TLS höstkonferens 2001!
From: Rabow Ingegerd <[log in to unmask]>
Date:Mon, 5 Nov 2001 18:17:01 +0100

Hej BIBLISTARE

Apropos TLS höstkonferens vill jag gärna slå ett slag för det utmärkta
nyhetsbrev Lars Klasén gör för alla TLS:are. Omvärldsbevakning är
synnerligen viktig och allt det man själv inte hinner och kan bevaka av
nyheter i den dynamiska online-och webbvärlden presenterar Lars på ett
mycket läsvänligt sätt i sina brev. Det senaste ligger på
http://www.tls.se/tlsinfo/tlsny104.pdf och är tillgängligt för alla
TLS-medlemmar.

Hälsningar
Ingegerd Rabow
Ingegerd Rabow
Biblioteksdirektionen vid Lunds Universitet
Elektroniska Biblioteket
Postadress: Box 134, 221 00 LUND
Besöksadress: Tornavägen 9B, LUND
Tel: 046 222 93 75  Fax: 046 222 36 82