Subject: Ang: Henning Mankell
From: Birgitta Byström <[log in to unmask]>
Date:Tue, 13 Nov 2001 10:40:16 +0100

Anita Lagergren arbetar på resebyrån Specialresor i Malmö. Hon finns med i Den femte kvinnan.

Mvh
Birgitta Byström

Birgitta Byström
Bibliotekarie/Dokumentalist

Högskolan i Borås. Biblioteket
501 90  BORÅS

Tel. 033 - 16 40 36   Fax 033 - 16 40 04
E-post [log in to unmask]

Hejsan!

Jag har fått en tämligen svår referensfråga som jag undrar om någon ute på
BIBLIST möjligen kan hjälpa mig med.
En låntagare undrar i vilken bok av Henning Mankell som namnet Anita
Lagergren förekommer. Det ska vara i en Wallanderböckerna.

Vänliga hälsningar
/Johan Hansson
Huddinge huvudbibliotek
141 27 Huddinge