Subject: Ny e-postlista om BOOK-IT
From: Peter Alsbjer <[log in to unmask]>
Date:Wed, 28 Nov 2001 11:16:14 +0100

På förslag från ett bibliotek i mitt län har jag tagit initiativ till att
läggat upp en ny, och oberoende, e-postlista för BOOK-IT-användare eller
andra som är intresserade av utvecklingen av ett av Sveriges mest spridda
biblioteksdatasystem. E-postlistan är knuten till Kulturnät Sveriges
webbplats. Ni är hjärtligt välkomna att anmäla er till listan på
http://www.kultur.nu/index.asp?action=diskussionsforum om ni är intresserade
av att diskutera, ställa frågor och ge svar som har att göra med
användningen av ett av de större svenska biblioteksdataprogrammen.

Peter Alsbjer                  Box 310 10                  Tfn 019-602 85 80
Länsbibliotekarie           701 35 Örebro                    070-238 85 80
Örebro Länsbibliotek                                           Fax 019-21 61
62
"Without libraries what have we? We have no past and no future."
Ray Bradbury