Ang: Ny e-postlista om BOOK-IT

Ingrid Svedlund <[log in to unmask]>

Wed, 28 Nov 2001 14:06:47 +0100

text/plain

>>> [log in to unmask] 01-11-28 11:16 >>>
På förslag från ett bibliotek i mitt län har jag tagit initiativ till
att
läggat upp en ny, och oberoende, e-postlista för BOOK-IT-användare
eller
andra som är intresserade av utvecklingen av ett av Sveriges mest
spridda
biblioteksdatasystem. E-postlistan är knuten till Kulturnät Sveriges
webbplats. Ni är hjärtligt välkomna att anmäla er till listan på
http://www.kultur.nu/index.asp?action=diskussionsforum om ni är
intresserade
av att diskutera, ställa frågor och ge svar som har att göra med
användningen av ett av de större svenska biblioteksdataprogrammen.

Peter Alsbjer Box 310 10 Tfn 019-602
85 80
Länsbibliotekarie 701 35 Örebro 070-238 85
80
Örebro Länsbibliotek Fax
019-21 61
62
"Without libraries what have we? We have no past and no future."
Ray Bradbury